خبرهای داغ:
بخشدار محمدیه؛

همدلی و اتحاد موجود در بین مدیران بخش محمدیه باید حفظ و تقویت شود 

محسن آخوندی عنوان کرد: تعامل، اتحاد، همدلی و پرهیز از اختلافات به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های مدیران بخش محمدیه، حول محور امام جمعه محمدیه محسوب می شود که باید حفظ و گسترش یابد.  
کد خبر: ۹۵۱۲۴۱۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

قزوین_ به گزارش بسیج، آئین معارفه محسن آخوندی بخشدار جدید محمدیه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهر محمدیه با حضور امام جمعه محمدیه، فرماندار شهرستان البرز، معاونین فرماندار، اعضای شورای تامین بخش، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای محمدیه، بیدستان و شریفیه، مدیران ادارات، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش امروز برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه، غفوری فرماندار شهرستان البرز، امینی رئیس دادگستری بخش همراه بود، از خدمات فلاح امینی تقدیر و محسن آخوندی بعنوان بخشدار جدید محمدیه معرفی و باحکم استاندار قزوین، فعالیت رسمی خود را در بخش محمدیه آغاز کرد.

محسن آخوندی در این مراسم با بیان اینکه بخش محمدیه با سه شهر بزرگ محمدیه، شریفیه و بیدستان و همچنین ناحیه شهری مهرگان و ۱۲ روستای بزرگ بیش از ۱۸۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است، افزود: با استقرار سایت مسکن ملی به عنوان بزرگترین سایت مسکن ملی کشور در مهرگان ، شاهد افزایش جمعیت روزافزون در بخش محمدیه هستیم.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه این بخش نسبت به سال ۹۵ افزایش جمعیت دو برابری را شاهد می باشد، اما در برنامه ریزی ها و تخصیص اعتبارات همچنان با استناد به جمعیت آماری سال ۹۵ عمل می شود که تقاضا داریم این نگاه نسبت به بخش محمدیه تغییر یابد .

بخشدار محمدیه عدم استقرار برخی دستگاه های موثر مثل آموزش و پرورش، کمیته امداد حضرت امام ، اوقاف و ثبت اسناد را از دیگر مشکلات بخش محمدیه توصیف و بر پیگیری استقرار این دستگاه ها در بخش تاکید کرد.

محسن آخوندی با اشاره به حمایت های مدیران استانی از مردم بخش محمدیه اظهار داشت : در روزهای پایانی سال گذشته نمایندگان قوای سه گانه در استان به ریاست استاندار قزوین در محل بخشداری محمدیه تشکیل جلسه داد که ماحصل آن تصویب ۱۶ مصوبه بسیار مهم و موثر در آبادانی بخش محمدیه بود که پیگیری بند بند مصوبات در دستور کار بخشداری محمدیه می باشد.

وی با بیان اینکه در سال جاری با رویداد بزرگ انتخابات روبرو هستیم و مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری تاکید دارند، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم فقط با رضایتمندی تحقق می یابد و این رضایتمندی نیز با تلاش و کار مدیران پرتلاش، با انگیزه و همراه با دولت مردمی و انقلابی اتفاق می افتد و مدیرانی که انگیزه کافی برای خدمت به مردم ندارند در جهت اصلاح وضعیت اقدام کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار